به سایت شرکت معیار توسعه نیرو خوش آمدید.

آدرس:

تهران، بلوار مرزداران، برج الوند، طبقه چهارم شمالی، واحد 405

تلفن تماس:

98-21-44297560-2+

ایمیل:

info@meyarniroo.ir

اهداف، چشم انداز، ماموریت         

 

اهداف، چشم‌انداز، مأموریت

شرکت مهندسی معیار توسعه نیرو در راهبردی ۵ ساله، با کسب جایگاه مناسب در بین مهندسین مشاور برتر صنعت برق و انرژی کشور و یکی از شرکت‌های مطرح بین‌المللی، شرکتی است پیشرو، خلاق و فعال، باثبات، منعطف و ذینفع گرا و مشارکت جو، با رویکردی توسعه‌ای و متعهد به رعایت ارزش‌های جامعه و اخلاق حرفه‌ای، مجهز و مسلط به دانش فنی و استانداردهای روز دنیا و مهندسی ارزش و بهبود روش‌ها و بهره‌مند از سیستم‌های نوین مدیریت و تحقیق و توسعه کاربردی برای پیشبرد منطقی و با کیفیت و بهره‌ور و سودآور پروژه‌ها و فعالیت‌های مرتبط.

مأموریت اصلی شرکت مهندسی معیار توسعه نیرو، مدیریت، طراحی، مهندسی و نظارت بر کلیه پروژه‌های صنعت برق از قبیل نیروگاه‌های مقیاس کوچک گازسوز، نیروگاه‌های خورشیدی و بادی، مدیریت، ممیزی، بهینه‌سازی و بهره‌وری انرژی، پست‌های انتقال نیرو و فوق توزیع، شبکه‌های انتقال، فوق توزیع و توزیع تولید، دیسپاچینگ، مخابرات، صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و کلیه فعالیت‌های مشابه می‌باشد.
شرکت مهندسی معیار توسعه نیرو به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و خوشنام‌ترین گروه‌های مهندس مشاور در کشور، تلاش دارد تا مناسبترین خدمات را با بهترین کیفیت در حوزه فعالیت خود شامل مشاوره، طراحی، مهندسی و نظارت بر اجرا، مدیریت پروژه‌ها و طرح‌ها، انجام مطالعات امکان‌سنجی و مشارکت در سرمایه‌گذاری‌های مرتبط ارائه نماید.
راهبرد اصولی شرکت مهندسی معیار توسعه نیرو، کسب سهم عمده‌ای از بازارهای داخلی و منطقه‌ای در زمینه‌های مرتبط با فعالیت‌های شرکت و با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فن آوری‌ها و سیستم‌ها و ارائه خدمات با کیفیت بالا می‌باشد.
از آنجا که مهمترین سرمایه شرکت ما نیروی انسانی متخصص و متعهد است، که پایه و اساس انجام همه فعالیت‌های شرکت می‌باشد، لذا در جذب، حفظ، رشد و ارتقاء آنان همه دقت و تلاش خود را بکار می‌‌بندیم. افزایش انگیزه، رضایت شغلی و ایجاد فضا و محیط کار مناسب برای کارکنان، توسعه یادگیری سازمانی و مشارکت جویی همسو با آرمان و اهداف شرکت از اصول راهبردی شرکت می‌باشد.
شرکت ما براین باور است که با پایبندی به اصول اخلاق حرفه‌ای، کیفیت فراگیر و توسعه یادگیری سازمانی، شفافیت سازمانی، تجهیز به دانش و فن آوری های روز دنیا، خوشنامی و اعتبار شرکت پایدار خواهد گردید. شرکت مهندسی معیار توسعه نیرو اعتقاد دارد که به عنوان یک بنگاه اقتصادی، می‌باید در برنامه‌ریزی‌های خود هدف را کسب رضایت ذینفعان و سودآوری قرار دهد.